I det forgangne år er der blevet udført en række opstarts- og vedligeholdesopgaver:
- Tinglysning af vedtægter
- Tinglysning af pant i lejligheder på 40.000
- Sandkasse fyldt med sand
- Udskiftning af lås i kælder
- Aftale om snerydning
- Aftale om rengøring af fællesområde
- Aftale om ny elevatorservice
- Aftale med vinduespudser
- Aftale med nyt forsikringsselskab
- Nedsat haveudvalg
- Nedsat festudvalg
- Nedsat udvalg til 5 årscheck
- Udarbejdelse af ordenreglement
- Hjemmeside oprettet (porcelaenstorvet.dk)
- Diverse aftaler med hensyn til lys på Torvet, Diechmann og skraldevogne
- Omfordeling af kælderrum faciliteret
- Opfølgning på regnskabet for Spinderiet 2010
- Opstartet gennemgang af uklarheder i forbindelse med varmeregnskab 2010/2011
Kommende opgaver:
- Gennemgang af varmeregnskab og opfølgning på regnskabet for Spinderiet 2011
- Etablering af grønneområder (Haveudvalget)
- 5 års gennemgang (Claus og Marc giver en kort opsummering)
- Opfølgning og afklaring af viceværtopgaver
Vi vil gerne gøre opmærksom på at ordensreglementet skal efterleves og der henstilles til fortsat opmærksomhed på brugen af affaldsskakten i forhold til foreskrifterne. (I det forgangne år er der brugt 15.300 kr. stoppet affaldsskakt).
Ingen kommentarer:
Send en kommentar