tirsdag den 27. marts 2012

Bestyrelsens beretning 2012



I det forgangne år er der blevet udført en række opstarts- og vedligeholdesopgaver: 
  • Tinglysning af vedtægter
  • Tinglysning af pant i lejligheder på 40.000
  • Sandkasse fyldt med sand
  • Udskiftning af lås i kælder
  • Aftale om snerydning
  • Aftale om rengøring af fællesområde
  • Aftale om ny elevatorservice
  • Aftale med vinduespudser
  • Aftale med nyt forsikringsselskab
  • Nedsat haveudvalg
  • Nedsat festudvalg
  • Nedsat udvalg til 5 årscheck
  • Udarbejdelse af ordenreglement
  • Hjemmeside oprettet (porcelaenstorvet.dk)
  • Diverse aftaler med hensyn til lys på Torvet, Diechmann og skraldevogne
  • Omfordeling af kælderrum faciliteret
  • Opfølgning på regnskabet for Spinderiet 2010
  • Opstartet gennemgang af uklarheder i forbindelse med varmeregnskab 2010/2011
Endvidere har der været en række mindre opgaver med etableringen af foreningen og forefalden arbejde.

 
Kommende opgaver:

  • Gennemgang af varmeregnskab og opfølgning på regnskabet for Spinderiet 2011
  • Etablering af grønneområder (Haveudvalget)
  • 5 års gennemgang (Claus og Marc giver en kort opsummering)
  • Opfølgning og afklaring af viceværtopgaver

Vi vil gerne gøre opmærksom på at ordensreglementet skal efterleves og der henstilles til fortsat opmærksomhed på brugen af affaldsskakten i forhold til foreskrifterne. (I det forgangne år er der brugt 15.300 kr. stoppet affaldsskakt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar